Underbar helg!

Denna helg.

Fredag; höll på stöka på som fan här hemma och håller ju på rensa hela lägenheten det betyder allt! papper,till kläder till allt verkligen;)fixat tvätten åxå sedan gick jag ut för att dansa lite.. träffade ante och andre vilket va rätt kul;)och fick höra en del roliga saker jag inte tänkt på själv;)grymt kul att träffa grabbarn eftersom det va ett bra tag sedan jag träffade dom.Sedan kom emelie och markus så vi dansade en sväng;) sedan gick jag hem och en kompis följde med hem och kollade på lilla sötis Kira. och vi satt även och pratatade en hel del vilket va rätt jävla skönt dels för att mina "funderingar " stämde rätt rejällt och sedan bara för att det va grymt skönt att så sitta prata bara vi ;)

Lördag;
Fortsatt stöka på här hemma och sedan försökte man göra sig lite snygg iaf...hur jag lyckas vet jag inte men det är ju skit samma;) så länge man känner att man såg någulund ut så är det väl inget klaga på;)gick förbi hos micke för att säga hej till ramona,micke,daniel,madelene och markus;)kollade lite på melodifestivalen och sedan gick jag vidare hem till alexandra för för fest där var det en del människor som jag inte har någon aning om vilka dom va men dom var ju trevliga iaf;)även emelie och markus var där så jag umgicks en del med dom;) 
vi dansade lite granna och hade rätt trevligt och beställde taxi för att vara ute i god tid men....det gick ju...ÅT HELVETE jävla trött man blir! men men...vi kom ju in efter ett tag..träffade lite folk ute iaf rätt jävla mycket folk.. dags att gennys lr någe annat tas över för det är knappt roligt gå ut när det är så jävla packat som det börjat bli.. alexandra,jag och sonny(tror jag, typ från sandslån och det säger ju en del;)fast han va jätte trevlig) gick mot mini (träffa henke boy på väggen)för att äta någonstans tappade vi markus och emelie..sedan kom nille dit åt med oss och vi skoja och snackade allvar rätt kul sedan gick vi hem och dom släppte av mig hos mig och fortsatte hem te alexandra.

Då jag kom hem va Kira rätt glad hon sprang mot mig och ville upp i famnen på en gång där hon kröp ihop och kurra som en..ingen aning...nåt iaf;)satte mig vid datan och surrade lite med folk och även lilla jon som jag tror har somnat och funderar om jag kanske ska göra samma sak...rätt jävla trött och sliten får se om jag orkar träna imorn jag tror inte det knät mår inte så bra och jag är rätt livrädd att pressa det för mycket:( men vi ser väl ska rensa klart det sista och damsuga och torka golven imorn...tro om jag kommer göra det hahaha;)

rätt dålig på blogga men får börja skärpa mig..finns tydligen folk som faktiskt läser min blogg så;)
men nu säger jag godnatt kära läsare;) 
kramar<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0