Energi!!!!

Som vissa av er vet och som jag sagt här i bloggen så är jag sjukt less på mitt liv det är enformigt tråkigt och svart!! och jag menar verkligen svart!! svarta kläder,svart hår allt svart!!! Men nu är det STOP!!!
Nu ska denna dam få ny energi och få in lite färg och glädje i sitt liv!!!

Har kommit på att jag är rätt söt.. bakom allt mörker så är jag fan söt;)
Så nu blir det ny hårfärg och sedan blir det lite sötare kläder till den rockiga stilen;) kommer alltid ha min rock stil men jag kan göra den finare;) och mer vacker med färg och lycka!

Känner under denna nya och nybörjade förvandling så mår jag bra och jag får verkligen energi.
Ska göra denna lilla svarta svan till en fin go,härlig,sprudlande glad, livs glad och den hon egentligen är under allt svarta hatiska skit som folk tryckt på en. Jag förtjänar att må lika bra som alla andra och för en gångs jävla skull tänker jag med stolthet vara fucking EGO och sätta upp mig själv på pedistalen! För det förtjänar jag!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0