Mycket dööö mys på en gång;)

Som vanligt har jag glömt skriva;) haha kör några dar nu då;)

Fredagen 15 april
 
Jag och Alexandra tog en road trip upp te umeå för att gå te sjukhuset där och träffa lite folk;)
medan Alexandra va på sjukhuset kom min bror och Sandra hämtade mig, vi åkte upp te lägenheten så jag fick se hur den ser ut nu;) mycket trevligt;) när Alexandra va färdig gick vi ner till stan för att möta upp henne gick en sväng på stan och jag träffa Nina från stockholm bara så där random;) hahaha rätt kul faktiskt:P resterande gänget vart förvånad över det;)haha
Efter ett tag var det dags för Alexandra och mig att åka iväg mot Tomas svängde förbi en pizzeria och käkade på vägen. väl frame var det dags ta på sig ett face för att dra vidare till förfest;)
åkte/gick te förfesten. så skönt att komma te ett ställe med samma sorts härliga folk va längesedan det hände Rockers ska det vara, skönt att känna sig hemma. träffade två rätte trevliga brudar som va rätt jävla duktig på surra precis som jag ;) as trevliga. Jag och Alexandra vart som vanligt sjukt dansugna så vi drog iväg till Aallstars och dansade upp hela umeå borna där inne! vi va on fire som alltid;) efter krogen tog vi bussen hem till Tomas. karln som sa han skulle lägga sig på sidan sängen låg ju mitt i ;) vi smyger in och jag låser dörren(fast automat lås så jag öppnar dörren)ska lägga oss och snubblar över ett par lådor som jag hade glömt bort;)Vi fick hålla oss som fan för att inte börja as garva!!;)la och på varsin sida om Tomas:P Som han själv sa "jag la mig själv och vakna med två brudar på varje sida! skillat"

Lördag 16 april
vaknade och gjorde oss klara för att åka iväg hämta andra Tomas och lite små ärenden sedan satt vi oss i lilla bilen "våran" och började våran trip hem vi svängde även förbi hos morsan min och träffa min syster nya pojk och även för lite GOOO JÄVLA grillat;)Muuumms! efter maten drog vi förbi hos mina föredetta svärfamilj och hämtade upp Lilla Andre. Trevligt se alla ;) 
fortsatte resan hem och lämnade av andre och sprang upp te kira kollade så hon hade mat och så, Och fy fan vad hon va kramig hon bara ålade sig över hela mig;) HERREGUD hon va själv 1 natt! DUM mammma DUM!!
Åkte iväg te Alexandra och sedan hämtade vi Andre igen för lite mys drickning och sedan utgång som vanligt;)



Min lill mys höna!<3

Söndag
Sophie kom hem igen så då kom vi på iden att Baka pizza. Så det vart pizza bakning med go jäntorna mina. 
Vart även rök pause innan Hello Ketty lek;) efter leken vart det mys i soffan och sedan skjusade dom hem mig;)




Pizza bakning och rök pause!

 



Mina Jäntor Mitt I Lekandet! <3

Måndagen
Hade en städ dag, vika tvätt,damsuga,torkagolven.  
Alexandra hämtade mig för lite shoping på coop sedan satte vi oss på hennes tak och myste i solen blåste lite kallt så vi förflyttade oss te soffan. Fick skjus hem och satte mig kolla lite jobb och sedan vart det kläder och teslut kom hjärnan i kapp så då fick jag ångest och bytte om te träningskläder och tränade STENHÅRT i en timme!



Dålig kvalite men what ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0