Trögt;)

Dålig ja vare på skriva men jag har inte haft tid och sedan pajade ju mitt internet!! jävla skit saker! det roliga är att jag tror att det är ena sladden som va paj men men;)pratade med världen gulligaste tjej på kundservis och hon hjälpte mig få bort den dära dumma fjärranslutning...what the vem bryr sig vad det heter idiot grej iaf;)
och nu funkar det;)

haft en grymt jobbig vecka förra veckan inte kunnat sove någe typ helt slut och sliten och enormt mycket att fixa i skolan men det kommer lösa sig det åxå:) mer diseplin så haha:P

helgen va jätte trevligt fredag gick jag och lilla madelene samuel ut och träffa en hel del folk;)och jag fick dansa tryckare sista låten;)det va mycket mysigt hade verkligen en helt underbar kväll. lördagen spenderade jag med lite kf människor som kom och busade lite;)även utgång då med.hade en trevlig kväll då med:P

idag hade jag migrän så jag stannade hemma från skolan har suttit med pojektarbetet som ska vara inlämnat på fredag och känner inte att jag vill lämna in det men urscha kanske löser sig ändå;)
Tog en liten pause för skiva här och även göra lite lunch och självklart digga lite musik och dansa runt hemma som jag gör varje jävla dag haha;)
 
nää nu är det kääk;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0