Äntligen!

Tänkte att jag inte pratat med min moster på ett tag så ringde dit en sväng surra en del:P fick även prata med söta Elna och det märks att vi är släkt hon kan surra värre än mig;)

Direket efter får jag sms om att pella är utan för med MINA ikea saker! LYCKLIG!!!
Skyndar mig ner för att bära upp sakerna. sedan åker pelle. jag självklart var jag tvungen sätta igång på en gång;)första jag gör är att skära mig rätt djup i fingret men det gick bra på med plåster;)sedan va det bara sätta igång! första jag ser på brukanvisningen är att man ska vara två envis som satan jag kör ändå;)fick lite panik då jag gjort allt klart och står och spikar igen baksidan...Hur i hela helvete ska jag få upp den från golvet?
hade ju lyckats tryckt in den i hörnet och ja allt jag nu lyckades med;)
men tjur huvud som jag är så ska jag ju fixa detta själv! höll på riva tv men det gör inget för den är sämst;) men nu står snygg byrån där hon ska och ser grymt jävla vacker ut;)köpte även nya lycktor jätte fina;)





Work in progress !;)



Lådorna på g!;)



Vart ju rätt snyggt te slut;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0