Suck it up and bring a smile!

Den dära väggen alla pratar om helvetes jävlar vad den är nära nu...
Om nu minna sömntabletter skulle kunna hjälpa och om jag skulle kunna bli lite trött så det är någon mening..
Fick äntligen en tid hos psykologen för att ta upp där det avslutades så mådde jag rätt dåligt under dom veckorna som va innan vi kom till samma vecka och dom få dagar innan mötet mådde jag svinigt dåligt inför att delta i  mötet och behöva dra upp all skit än en gång och självklart dagen innan avbokar dom det av någon anledning...Akut tid fuck heller!asså ibland börjar man fundera man vill väl ha hjälp innan man hamnar på botten eller? krävs det att jag måste hamna på botten för att dom ska kunna ta en på allvar och inse att akut betyder AKUT! men men det är ett jävla tjat från allt och alla som säger "ge dom en chans" jaha men vart fan är min jävla chans? Vart var det någon som gav mig en chans till detta fina liv folk pratar om att jag ska sträva efter...tillslut blir det svårt försöka sträva efter något som sakta men säkert börjar kännas falsk och att det inte finns..tycker det är helt sjukt att man ska behöva bära på så mycket skit och inte få hjälp någon stans på vägen och man får "klara" sig själv vilket oftast betyder att blocka det som gör att du mår dåligt...
och när du väl klarat dig själv men du känner att du håller på gå under..vart fan är den dära handen som hjälper en upp från knäna? 

Folk brukar säga att det går inte hjälpa folk förens dom inser själv att dom har problem med något..
det va längesedan och att behöva sträcka ut sin hand och be om hjälp då folk vänder en ryggen..till slut slutar du att be om hjälp för vem skulle bry sig nu? vad kan dom göra som dom inte kunde förr? Det krävs mycket för en männsika som fått "klara" sig själv att villja kolla in i ögonen på någon och hel hjärtat tro på att denna människa bryr sig verkligen och våga släppa in människan bakom sin enorma mur...när man är så van att se den dära ryggen som ser exakt likadan ut överallt... 

Mycket skit som snurrar i huvudet på en...nu är det 3.20h kvar innan man ska upp te skolan och slutar plugget kl 15.45 känns som en helvetes dag närmar sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0