tänkandes...

Fy fan vad jobbigt det vart när man ska tänka och planera och känna efter om man verkligen vill förverkla sin dröm som man haft ända sedan man va liten...men just nu känns det bara så jobbigt så mycket för och nackdelar jag hade trott det skulle vara lite enklare men ikke!
känner inte att jag kommer någon vart allt blir bara trassligt och jävligt hittar verkligen inte ut...
önskar jag kunde bara spontan göra detta men det går ju verkligen inte..det är för stort för att spontan bestäma;( sutte och läsa all info tusen gr och känslorna bara svajar...

Livrädd,panikslagen,glad,taggad,ledsen,förväntanfull, ena dagen vill jag IDAG vi gör det nu! Andra dar urscha vi tar det om 5 år...

Hatar ta stor beslut helt enkelt inte kul alls



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0