En mycket trevlig helg;)

Fredag- Total noll sömn men åkte iväg te plugget för att ha en lektion och sedan åkte jag hem och höll på dona lite. va taggad på fest och helt plötsligt vart det fest hos mig;)med lite härliga människor;)
körde en del musik här och skojja runt en hel del

Kul som faan hade vi iaf;) sedan vart det utgång;)

Lördagen- spenderade jag mest hemma framför tv och snackade med lite folk och sedan på kvällskvisten drog jag över till Lars,linda och bempan och vi spela lite nostalgi musik och sjöng och dansade och även där vart det utgång;)
va väldigt trevligt grymt mkt folk lite för mycket för det vart en del tjaffs överallt och även vi hamnade i bråk har lite ont i revbena idag efter en armbåge på dom men går ingen nöd på mig;)
vakterna tog ut idiot jäveln som skallade en kompis te linda men efter ett tag vart allt lungt och vi körde på;)sedan gick vi hem te lars igen och satt snacka och körde mer nostalgi muisk;) efter det gick jag hem och somnade rätt bra.

hur jag ska spendera denna kväll vet jag inte men lär nog kurra ihops sig och dra en film lr någe annat lungt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0