Stockholm resa och jobb;)

Allt började onsdagen sprang runt hela dagen som en dåra hade tusen ärenden göra innan mor och dom skulle komma hjälpa mig flytta
Bara en liten stund innan jag ska gå för att börja packa det sista och förbereda ringer mobilen och det är båten som vill jag skulle jobba helg:O så jag sprang fixade allt jag skulle för att ta mig te stockholm dagen efter för att fia läkarintyg sedan sov jag hos jennah och vi gick runt i handen en sväng sedan drog vi badade i rudan med carro och viktor;) vart även en sväng på brassan där vi träffa kristian och markus även lilla elin kom förbi. Jag och jennah skulle möta några kompisar te henne så gick te gropen umgicks en sväng sedan tillbaka te brassan;)
åkte hem te jennah sov och packade i ordning för att åka jobba. lilla jennah ringde till en firma som hon nu fått jobb på tills agusti;) super glad vart man :P

åkte iväg te båten och gick igenom rätt mycket info att man vart fan snurrig av allt;) gick ner te hytten och gjorde mig hemma lite. Va sjukt kul se sig själv i spegeln med uniform på sig ;) hahha och la mig vilade lite eftersom jag började jobba kl8 och det gick ju rätte bra men jag personligen tyckte jag inte hade någon koll alls på vad jag gjorde hehe men tydligen inte dom jag jobba med och chiifen ;) fick jobba över 1 timma iaf så va bara ner i hytten sova sten hårt upp kl 11 fortsätta jobba. va skjukt tufft och stressigt krävande jobbigt men helt underbart kul med alla arbetskamrater ;)
så höll det på hela helgen. pratade med chiifen angående hur dte blir om jag ska hem söka jobb lr ej på honom lät det positivt att jag skulle få fortsätta ;) vilket gaven lite mer kämpa glöd;)kom hem i tid;)haha

Haha! Detta trodde ni nog inte att ni skulle se mig i ;)  

Söndagen 3 jobbade jag bara te 16 och sedan va det dag kliva av båten;)jobbade större delen av dagen med karl och han och jag klickade ordentligt vi hade jätte kul och va ett sjukt bra team fan vad fort det gick;)

Måndagen 4 var jag hemma hos farsan fick knappt sova någe och vaknade jätte tidigt och hoppa ur sängen som om jag skulle iväg jobba men ikke så jag la mig igen;)sjukt skönt va det:Pmötte upp jennah och gick en sväng i centrum hon shoppade lite.gick hem te farsan och gjorde mat och oss sedan möte vi upp kristian efter systemet och satt i gropen drack lite vin;)väldigt trevligt rörde oss vidare till olearys och sedan åkte jennah hem så jag följde kristian till bussen slutade med att vi satt ute i 2 timmar och jag satt självklart och babblade så dära som bara jag kan;) hahah stackare liten!

Tisdag 5
inatt har jag vaknat hela tiden mådde sjukt dåligt i morse...:/ 
ringt massa ärenden och även ringde jobbet och vill jag skulle jobba i helgen så börjar på torsdag-söndag och någon dag senare åker jag hem te härnta:P nu ska jag skirva ett litet mail och sedan ska jag och farsan åka handla mat jag ska laga åt honom idag ;) hehe !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0