dålig på skriva och studenten!!!<3<3<3

7 juni tisdag
Va iväg te psykologen och hade ett sjukt bra möte och kände verkligen att vi kom någon vart och kände mig rätt så positvi efter det, gick iväg ner te stan för  att göra av med lite tid innan bussen kom. Tog mig iväg te sundsvall för att ha en liten lunch med hela bygg vilket va helt underbart kände mig sjukt glad fast ändå en lite jobbigt känsla att man snart säger hej då :(
kom hem te madelene fick ej igång internet så johnny kom hjälpte mig;)trevligt med sällskap sedan gick jag iväg på en promenad kom hem la mig gosade med katterna till en film;)

8 juni onsdag 
Tog det lungt hela sedan stack jag iväg te alex leta nyckeln men hittade den inte någonstan fattar inte vart den är vet jag la fram den åt henne men ikke någonstans. Caroline ringde och jag möte upp henne för lite rugby bolls kastning gick rätt bra iaf för att vara fösta gången;) Tog en liten pause och hade ett mycket trevligt samtal vi hade rätt mycket att surra om ;) sedan förtsatte vi en stund och gick varsitt håll för ingen av oss hade äte:P tiden gick sjukt fort:P kom hem gjorde mat och såg lite film 

9juni torsdag
sprang sjukt mycket ärenden hit och dit.vart helt slut i den sjukt varma dagen;)
kom även på att shit jag ska verkligen ta studenten imorn :O helt sjukt kunde inte fatta det alls :Pkänt mig sjukt lycklig hela veckan och kunde inte sluta lee;)caroline va över fixade mitt hår och surrade en sväng 

10 juni fredagen
Helt plötsligt va studenten här!åkte iväg te skolan och hade en jätte konstig känsla kunde inte få grep på den..drog en grogg innan bussen i hopp om att känslan skulle försvinna men ikke!! kom fram på skolan och alla va så sjukt fina;)surrade en massa och gick sedan iväg på lite studentmiddag men va så dödligt varmt att man knappt kunde äta och vi fick lite underhållning när det va en halvtimmar kvar så börjar jag inse att jag faktiskt helt jävla ärlligt tar studenten om 30 min! vi började röra om mot skolan sjöng och skrattade och hade enormt roligt ;) som vanligt hörs vi byggare mäst;) haha kändes som en evighet när vi stog i kön för att springa ut vi sjöng ännumera och alla peppade varandra vi är för fan färdiga! vart ju lite kaos efter att vi sprunge ut jag hittade iaf linda och lars som stog på rätt plats;) vart jätte glad att dom kom fick en fin nalle av dom;)sedan va det dag försöka hitta min far bland all folkmassa och han hade ett plakat vilket jag inte trodde hahaha ! dom flesta hade 1 bild jag hade 6 st haha;) fy fan vad söt jag va;)helt plötsligt hör jag min syster röst och vänder mig om och kläcker ur mig Vad fan gör du här? det va ju bara farsan som skulle komma ;) men vart sjukt glad att både farsan syrran och hennes nya karl kom;) sedan fick vi springa iväg och hämta lite grejer dom skulle ha:P sedan va det upp på lastbilen med alla gammla klass kamrater kändes som allt gick så fort;)
vi sjöng och gjorde en jävla massa ljud och hade verkligen roligast ever alla va så glad och kletiga efter all alkohol som bara sprutade åt alla håll;)


(dom ligger inte i ordning alls och orkar inte lägga ut bilderna från hemma just nu ;)








 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0