update!

Har inte haft tid blogga så nu skriver jag några dagar på en gång;)

Fredagen åkte jag iväg med underbara madelene,malin och samuel till birsta och shoppade 3 tröjor så snygga har tvär ingen bild för mobilen vill inte:/ så får väl åter komma om det lr så så ni se dom när dom är på mig;)
satt smsade med alexandra som sa att vi skulle iväg te sundsvall och gå ut på krogen där;) 
åkte hem från birsta...hoppade in i duschen och sedan kom alexandra över te mig vi satt snacka och försökte sminka mig men den dåliga lampan i badrummet som blinkar och jag får inte ur lampan häller..(den lampan har pajat helt nu iaf..haha)när jag var färdig drog vi över till maria,elin,tobbe och ante;)för festade där och hade jätte trevligt maria klippte mitt hår lite åxå haha;)sedan drog vi vidare till sundsvall med allsång...(skulle nog föreställa sång iaf) i bilen;) hade sjukt roligt kväll och alexandra och jag dansade gärnet..och va bara allmänt helt awesome;)dansade även hela gänget;)vart ju "sång" i bilen på g hem åxå;)

kom hem te kira efter 4 och hon var ju helt fucking super duper speedad!! kollade kl sist kl 7 vaknade dagen efter runt 17 hahah sov rätt bra eftersom jag hade 7-8 missade samtal och typ lika många sms;)ops!!;)

Lördagen; Hade jag lovat andre att vi skulle festa och gå ut;)kände mig rätt sliten och hade typ ingen röst men men taggade ju till då andra kom över och vi åt litegranna medans jag gjorde mig i ordning hade jätte trevligt och andre hittade sin nya stora kärlek;)haha han vart kär i Kira;)vem blir inte det liksom;)sedan rörde vi oss ut på svenssons träffade väldigt mycket folk jag inte träffat på ett tag vilket var roligt;) annars va det inge speciellt...efter krogen drog jag och andre hem te linda och lars och vi satt snacka och skratta och hade bara awesome time och sedan vart det ju dans som vi alltid gör;)mycket skönt att få pratat med linda om min ev resa åxå så det va toppen;)<3

Gick väl hem runt 7..någon gång kom hem och Kira va full fart igen kunde inte sova häller 
klev upp rätt tidigt på söndagen va ingen mening ligga i sängen då man ändå inte kunde sova...gick och handlade och ät med andre på subway riktigt nice;)på kvällen satt man väl mäst med tv och datan satt och kollade efter en studentkläning men efter det otroligt IKKE stödet av familjen så känner jag inte att jag har någon slut och tror jag skiter i studenten tror jag firar den själv bara...sedan kom linda över(tack!) eftersom jag va rätt arg och sårad för tusende gången...så less och nu är det har det gått för långt....tack även te alexandra!efter allt detta försökte man lugna ner sig andas och allt för att bli trött så man hade en chans att sova men IKKE!!!vet ju att jag inte kan sova då jag bleve sur...inte så kort tid efter iaf och tänkte att kanske finns en chans med sömntablett men INTE det häller inte så konstigt jag mår skit idag när man blir as yr av dom om man inte somnat kan även bli det om jag somnat så ... 

Och idag är det måndag och jag kände att jag inte hade klarat någon skola idag. har varit jätte trött och jätte yr...trampat på kira många gr...grymt sliten sist jag sov va fredagsnatt så jag hoppas över allt att jag får sova inatt!!!

Ja där har ni lite vet jag missat as mycket men orkar inte skriva är så slut i huvudet;)
 
Tack alla för att ni gjort min helg toppen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0