Promenad;)

Igår va jag iväg hos cattis fikade och gick även för att hemta söt grukan hemma hos marie;)
oj vad mycket nytt det vart för henne igår hon va rätt lyrisk men senare då hon hade bekantat sig med lägenheten lite lugnade hon ner sig:P

Dagens äventyr

imorse gick vi på en ganska kort promenad och vart mycket träning. Det gick väldigt bra och hon har varit väldigt pigg idag och duktig

hörde av mig till madelene och frågade om hon och hobbe ville förlja med på en promenad till sälsten.
phixie skötte sig jätte bra då vi möte madelene och hobbe och hon kändes rätt trygg ändå hon reagerade inte på så mycket.Kände förtroende till henne och hon te mig så jag lät henne vara lös och busa med hobbe:P
hon skötte sig exemplariskt då det kom bilar lr liknande och jag sa åt henne komma så kom hon på en gång. då det kom andra hundar lr människor så gjorde hon exakt som jag sa och då fick hon vara lös igen.
hon vart lite osäker och rädd då sandlastbilen kom men det gick jätte bra;)
jag är verkligen stolt över hennes framsteg och presstation. Hon va så duktig!
kan ju säga att hon är rätt slut iaf just ny ligge hon snarkar;)hahaha söthona då;)








Ta snön!!!;)

Berädda på snö bägge!

phixie fick nå fri spel;)







Kommentarer
Postat av: Madelene

Snygga hundar! Snygga tjejer! Woop!

2011-03-07 @ 21:31:23
URL: http://maybealion.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0