5År :O

Skulle ju då ha bloggat men just nu kommer jag inte ihåg vad det var jag tänkte blogga om men...

Kan ju säga att jag äntligen fått min sjujävla heta student mössa!!fy fan så skönt det ska bli att äntligen få ta på mig möss jäveln och så gå ur gymnastiet. visst jag får kanske inte alla ämnen jag vill ha i betyget men fan ser rätt bra ut ändå och fan vag jag känner mig sjukt taggad har väntat sjukt länge på detta Skulle tagit studenten 08 men nu tar jag den 11 det är fan 5 år  jag fförsök ta studenten :O hahahhaa Epic Fucking Fail!!!!

Ska bli så fucking skönt att jag dör känner hur lyckan bara smyger sig på jag har fan tagit mig igenom detta 10/6 då jävlar är jag lyckligaste kotten i världen okej alla tycker studenten är stort men helvete tänkt dig 5 år kämpande då hahah SÅ STORT!!!


Ska ta blid på fin mössan sedan;) så nu få se den fina!

känns rätt passande lägga in denna låten

Basse & Sajmon – Vi har tagit studenten - Student Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0