Absoluta toppen helgen på sjukt länge!

Fredagen

började med att jag kände mig sjukt yr och mådde inte alls bra... flörtade lite med lars så jag fick pizza, på kvällen kom linda över och vi satt pratade en massa fick medelande av jensen hon vill jag skulle med ut ochej då tyckte jag följer med gjorde mig klar för att dra iväg och lars kom hämtade linda så jag åkte med dom te stan. och va på fest med jensen gick hem te henne för hon ville byta skor lånade ett par dö fina och dö sköna skor av henne. sedan gick vi ner till amadus och träffade en del folk och dansade häcken av oss precis som vanligt;)
träffade mycket fin folk som det va rätt länge sedan man hade träffat. och även nya bekantskaper:P 

Följde med en liten sötnos hem. vilket va trevligt hade rätt kul på vägen hem och skönt träffas när det va så länge sedan, Sov borta den natten och på morgonen låg vi prata ett tag lr han prata jag lyssnade mäst;)sedan skulle han på jobbet och jag hem. satte på mig mp3 och traskade hem i högklackat kan säga dte va ett tag sedan jag hade sådana på mig;)

Lördagen

Kännde mig sjukt glad och att lyckan smög på en efter en underbar utekväll.
Satt hemma skrev lite granna på cv;t och satt pluggade lite på våtrums skiten jag ska lära mig. spelade lite musik och mådde bra. surrade med massa människor sedan tyckte emma att jag skulle komma te henne vilket jag bestämde mig för att göra så jag gjorde mig i ordning och traskade iväg dit träffade lite nytt folk satt förfesta med dom och vi brudar rörde oss ner på korgen för att dansa en del! Träffade sjukt mycket folk som jag kände igår och man hann med babbla endel mitt i dansningen roligt som fan hade jag. en av dom roligaste helgerna jag haft på sjukt länge!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0