Today!

Idag klev man upp och ringde lite samtal fast fick inte det svar man ville ha vilket suger....Vart på helvetes skit humör och det gick typ inte prata med mig gick iväg te kuratorn pratade med han fick inge nytt därifrån utan bara det jag vet själv, känner mig sjukt jävla less på detta mående känner inte att jag har ork ta tag i saker;( tisdag ska jag te min psykolog kanske man kan ventilera lite och få lite ider,nya sömntabletter(som funkar) och fixa det med antidepreciva så jag slipper alla skit biverkningar som ska ha gått över men ikke har.

Gjorde klart det sista i plugget för att få betyg i två kurser som jag nu fixade till.

Gick iväg te erikshjälpen en sväng kollade lite sedan rörde jag mig hem och umgick lite med sambon och mr berglund;)
När alex drog iväg på innebandyn drog jag iväg på en löptur till sälsten på vägen träffade jag linda och hund va väldigt trevligt det;)
sedan fortsatte jag min tur och det va sjukt mysigt att springa med vattnet på sidan om sig;)och sjukt bra musik;)
nu är jag sjukt trött och knät gör ont så snart ska jag bädda ner mig och sova för jag är trött för EN gångs skull:P

Typ godnatt.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0