Lite olika

Fredags skulle jag te psykologen men han va sjuk vilket känns jätte jobbigt för jag hade behövt gå te honom få lite råd och känna att vi kommer någonstans i mitt välmående.

Inatt fick jag inte mycket sömn inte...Mycket oro som smyger sig på.
Idag har jag suttit och funderat en massa på hur jag vill göra med saker, vilka mål jag vill ha, vilka drömmar jag vill förverkla..
Har inte varit en sådan bra dag idag eftersom jag mått riktigt dåligt och haft problem andas och hjärtat har inte velat vara med riktigt och även varit yr och tvungen att hålla i mig för att inte svimma, maten gick inte ner idag häller och det känns inte bra men förhoppningsvis så ger sig biverkningarna snart.

Har kollat efter lite lägenheter,jobb,olika saker;)
Snart blir det hockey här och alex,andre och sophie är hemma.

Så där btw har vi gjort om mitt schema och det känns verkligen super bra för då får jag med mig någulunda ämnen som jag kan behöva och snart är det slut på skolan och jag längtas som faaan;) ska bli sjukt roligt hoppas jag får min mössa snart bara vet den är på väg men lite orolig ändå;)

På onsdag denna vecka skrivs lägenheten över på helena så jag blir av med den och kan fixa en ny;)längtar till att flytta te eget igen. Är ju väldigt egen och vill ha mitt egna kryp in där jag kan göra som jag vill och inreda ska bli skit kul fått enormt mycket nya ider påå hur jag ska göra vilket känns fruktansvärt roligt;)

tänkte jag skulle lägga in lite bilder på fula mig;)





Någon sa att jag alltid va så allvarlig så here you go;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0