Lördag 4sep 11

Idag vaknade jag runt 10 och hade så fruktansvärt ont i ryggen jag trodde jag skulle avlida!låg kvar och somnade om..vaknade kl 20 och klev upp och ringde efter mat orkarde inte göra någe då jag hade noll energi;)
såg en film och fick medelande av carola att hon skulle ut i härnta så det va ju bara att försöka ta på mig ett face!
tycker jag såg ut som satan men tydligen inte, fick massa fina komplimanger! rätt kul att folk reagerade på vad min träning har åsta kommit;)känndes sjukt bra ! känns som jag är på g i rätt rikting^^
Tydligen var det någon sara som fylde år idag...vilket jag vart rätt förvånad över var att typ halva stan grattade mig och även folk jag inte känner alls;)vilket var rätt kul dom vet tydligen vad man heter hehe! vet inte om det är bra lr dåligt men rätt kul för en annan;)
jaa nää tror det blir en film nu och imorn blir det en liten bild boomb nu när jag hittat sladden;)

Älskar denna än!
Lifehouse – Storm

Inte rätt outfit men men ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0