tisdag

vaknade idag och kläde på mig träningskläderna utan att kolla ut! kände ångest då jag kom till ytterdörren men va bara köra! hem och cuschade och nu ska jag Gör mig klar för att gå iväg till andra dagen av utbildningen;)
känner mig lite gladare att gå iväg när det nedanstående händer ;)

fick prata lite med min kära fruga idag;) sa väl hej och karlar är dum i huvudet och vi inte behöver dom för vi har varandra;) sedan bröts det ringde upp bröts etc less vart man ;)

har funderat på köpa ett vardagsrumsbor får se hur dte blir;)kanske köper det måste fundera lite;) 

Jag vann mina fina skor och fick ett positivt omdöme av säljaren;) vart jag glad av ;) 
snart kommer dom 

Fucking happy face!!
 



Vackraste fruag ever! MIn MIn MIN! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0