lite hatisk kanske.. men fan så skönt!!

Detta är första dagen som det känns exakt som dagen jag förlorade allt. Kan inte förstår hur det kan göra så sjukt jävla ont..Nu vet jag vilken lögn allt var..jag gav dig allt och vad fick jag tebaka ? Finns ingen människa i hela världen som fått mig känna så otroligt mycket skit som du fått..jag kan ÄNTLIGEN säga att jag fan hatar dig!och jag önskar med hela mig att jag aldrig någonsin hade träffat dig!gör ont att jag kommit till att jag faktiskt ska behöva säga det.det är fan i mig hämskt att jag ska äns kunna utala orden jag hatar dig! där har du det varsigod du har lyckats!och jag har lärt mig jävligt mycket av detta och jag kommer inte göra om det misstaget igen. Du är inte värd ett jävla skit!
kommer ihåg en komentar från dig "du är full av hat!"ja det är jag fan och du har inte äns sett hälften! 

Don't play with a bitch who knows how to play it better!

 i wish you hell !!!
Godsmack – I Fucking Hate You
, Clawfinger – Biggest & The Best

Sheryl Crow – The First Cut Is The Deepest enbart för jag älskar denna!


I will get through this and then you will never forgett my smile!

känner mer och mer bara tomhet inom mig..dags röra på sig och utforska världen lite,jag har haft sjukt kul senaste tiden och det tackar jag mina fina människor som vet dom tillfört lycka i mitt liv. otroligt tacksam.men på ett sätt har jag nog aldrig kännt mig så tom inombords som jag gör nu. vet inte vad jag gör i denna stad,vet inte om jag vill vara kvar och vet inte vart jag vill. Nu när jag ska ta beslut är det bara tomt inga för eller nackdelar bara tomt.Men jag vet att jag kommer ta reda på vad jag vill och dit blir det.

Vissa av vännerna tycker att jag är hård och bestämd..ja men tro fan att jag är hård och bestämd när folk beter sig som skit jag är så sjukt jävla less på att hela tiden vara trevlig då jag inte får någe tebaka så nu går jag tebaka till gammla jag.gav er en chans och verkligen försökte låta er göra era misstag men went to meny! jag kommer vara sten jävla fucking hård tills du förtjänar att jag ska vara trevlig och ställa upp på dig...och ja helt ärligt du kommer få jobba för det...och klarar du det inte så förtjänar du det inte iaf så problemet löst!

Roligaste med detta är att jag vet att många kommer ta åt sig och fråga menar du mig?

Och ja förhelvete känner du att du passar in i detta så är det exakt dig jag menar!!

Skärpning människor!! nu är jag fan less! 

Evanescence – Bring Me To Life ,Skillet – It's Not Me It's You ,

Och mitt i detta vill jag bara säga tack till dom underbara människorna som är fucking bäst! och verkligen får mig att bli glad! går inte beskriva hur mycket jag älskar er! och ni vet verkligen vilka ni är!
Godnatt era älskade idioter!;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0