7 agusti 11

Jag vet att jag varit dålig på skriva men har tappat bort min sladd och då har jag tappat intresset då jag inte kan lägga in bilderna;(

Nya jobbet går super bra har otroligt roligt och lärt känna mycket nya människor och tycker verkligen om att vara på jobbet, längtar liksom dit;)

Senast så jobbade jag natt och mari va på båten så fick spendera lite tid med henne;)vart lite städning och fika bilder kommer sedan då;)
reagerade på att nästan inga av mina vänner grattade mig:( men tack ni som gjorde det

Sedan söndag den 7 min födelsedag så fick jag en ros och en liten vinflaska av mari vi gick även och tog en öl innan hennes buss skulle gå ;) otroligt trevligt att sitta surra lite utan allt runt om kring;)(bild komma även där)
Åkte sedan hem till min far och började städa fick träffa min bror i 5 min men underbara 5 min saknar han som fan;)

sedan va det bara börja städa och beställa biljett hem te mor min för att spendera den natten där;)
Kunde inte sova så jag var vaken hela natten packade och städa.. kl 8.20 gick bussen från stan satte mig på bussen och hann sitta 5min sedan däckade jag!resan gick ju som fort;)vaknade precis utanför härnta klev av för att möta hyresvärden som va gullig att hämtade mig vid bussen så vi skrev på kontraktet och fick nycklarna;)Känndes sjukt konstigt att ha ett par egna nycklar och kontrakt igen i min hand!

satte mig på nästa buss till min mor, saknade henne och däckade även på den lilla resan;) kom fram och Kira kom springandes kände igen hennes mor på en gång!duktiga stumpan:P umgicks lite med min mor och ät mat seda la vi oss på soffan efter tt jag fixat hennes ögonbryn och jag däckade rätt fort igen:( låg hörde mig själv snarka skaka på huvudet och hörde mig själv snarka en gång till men somnade.Vaknade upp runt 3 på natta så gick upp plockade bort från sängen och kröp ner!Kanske en aning sliten:( en liten stund senare kom både Kira och damråttan och la sig vid magen på mig och fia la sig framför sängen sedan somnade vi gött!!!

Dagen efter vaknade vi och jag hade en konstig känsla i magen...vet inte om den va bra lr dålig kunde inte bestäma mig men det är flyttdag! idag skulle det flyttas in i nya lägenheten.både nervös och någon konstig känsla i magen..skulle bli jätte kul jätte skönt men vette fan nåt som inte riktigt kändes som det skulle...

Fick för mig att ta med fia på en promenad på stan..Hon hatade mig!!! Fia drog så mycket att jag va tvungen att snurra kopplet runt kroppen på henne vilket va sjukt jävla obehagligt för henne för hon ej är van det. men sedan jävlar gick hon otroligt fint och satt helt still under tiden jag va på hemköp;)Mycket duktig jänta:P vart lite bus och godis då vi kom hem igen;)
 
Träffade bambi och lill söt jävla kusin charlie <3 sötgris han är då:P
emma hjälpte mig dra hem film program jag ville ha

Sedan kom mor och helen hem och fick för sig att vi skulle möta upp mikaela och mark i härnta vilket vart jätte stressigt men han träffa lill linda en sväng iaf;)
sedan bar det av hämta släpp,fylla släppet och köra iväg börja flytta;)
vart två vändor andra vändan gick jag upp te huset för farfar och lispan va där uppe sjukt länge sedan jag träffat dom:P drog iväg med sista släppet och packade upp lite, beställde pizza och bad min syster svara om det ringde och fick som svar - hur ska jag veta om det är dom? mitt svar - det står minikrogen när dom ringer.
-Du har det tillåmed inlagt? med följd av en blick bara hon kan ;) hahaha
efter mat så lämnade dom mig i allt stök;) som tur var hade dom hätt ihop min säng;)

Sov så fruktansvärt underbart! <3 min säng är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0