En liten konstig dag

Idag har jag städat och sprungit ärenden på stan och äntligen fått internet tebaka;) sedan kom berglund och hämtade jessi och vi ät en middag tesammans det va trevligt;)
grymt jobbigt då dom åkte...trodde inte att jag skulle fastna så mkt för kattfan men i did;( så nu känns det tomt och ensamt så jag bestämde mig för att gå ut och ha lite roligt så gick över te madelene hade kul med det gänget och sedan rörde vi oss ut träffa massa folk och dansade och hade oss;)haha dansade även tryckare sista dansen va lite kul;)
och så kom jag hem i min ensama äckliga värdelösa lägenhet
och lyssnar på shontelle -perfect nightmare
grym text

Keep telling myself that it's not worth it
I already know I don't deserve it
But if it's from you I don't mind hurting
This is my perfect nightmare
So when will I wake up and scream
No way, no way, no way,
No way, no way, no way, no way
But if it's from you I don't mind hurting
This is my perfect nightmare, perfect nightmare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0