Stockholmresan 04/01-11

Tisdagen började men att jag vaknade ganska tidigt runt 10 och va helt utvilad! grymt skönt kommer inte ihåg sist jag va det :P satte mig åt lite frukost som åxå va mycket längesedan jag gjorde :P sedan ringde jennah och jag skulle möta upp hon och carro för lite ärenden så jag gick hemifrån..känndes väldigt konstigt för fick typ memory flash hela tiden;) vi runt i centrum en sväng kollade lite :P sedan åkte vi iväg te carro för lite bus;)
vi skulle bada jacuzzi och bastade med ansiktsmask;)jag hade jätte kul så mysigt att få umgås med mina brudar igen saknat det så mkt ;)



Carro började med att fixa mina cp te ögonbryn;) tack carro:P



carro så snygg i mask hahaha ;) vart mycket skratt här ;)



Hahaha sedan en jennah! ;) hahaha så snygg:P


sedan vart det lite grupp bild;)vi ser helt friska ut :O lr!? haha



vad vi håller på men har jag ingen aning hahaha ;) kletigt va det iaf men detta bjuder vi på;)



Hahaha och va dom här två gör har jag ingen aning om ;)



Fick en ny kompis...ÖH tror jag iaf haha så söt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0