Stockholmresan 05/7-11

Idag gick jag iväg med jennah till hennes söta mamma och på vägen täffade vi lilla mysan det va trevligt längesedan man träffade henne.. stog surrade lite med henne lite pratglad och knäpp som alltid;)

gick vidare till jennah mamma och fick se hennes fina lägenhet, den va jätte fin och fick lite ider;)
vi gick alla tre en sväng i centrum efter det och kollade efter ringar jag hittade en iaf men inte jennah som verkligen vill ha en ;) hehe :P efter det lämnade vi mamma hemma och jag och jennah gick vidare till sko kanonen kollade på dom skona hon ville ha;) dom va jätte fina:P
 
då började kl bli sent så vi gick te kulturhuset där vi skiljdes för hon skulle te jocke och jag hem;)...lr te marita eftersom jag va för lat för att börja med någon mat;) tihi 
busade lite med casper och höll seriöst på längta ihjäl mig eftersom min älskade underbaraste älskling skulle komma te mig!!;) teslut kom han äntligen fram och då hade han en jätte fin jacka på sig från jobbet och han va så fin:P skulle lämna av lite saker hemma hos farsan och gick vidare te marita och åt Godnattfrukost där sedan gick vi hem te far igen och då hade älskling hittat en sak te mig:P jag har sökt i.....vet inte hur många butiker och månader efter en deo utan aleminium och då hade älskling hittat;) han är så otrolig;)
vi tog en dusch och la oss i soffan såg tv en stund,pratade och höll om varandra det va så mysigt att ha honom nära:P Gick sedan la oss så otroligt underbart att äntligen få ligga hålla om honom;)jag har sötaste karln ever;)  Otroligt glad att han kom eftersom jag inte träffat han sedan den 26/30..inte kul.
ville absolut inte släppa iväg honom kl 6 i morse men va ju tvungen..

Fick ett jätte fint sms av honom efter han hade åkt;)vart helt varm i kroppen:P
tänkt på älskling hela dagen. längtar te söndag för då får jag krama om honom igen;)  

Älskar verkligen min underbarigastigaste Fredrik Viberg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0