Stockholms resan 02-03/01-11

Som dom flesta kanske vet vid detta laget har jag väldiga problem att sova och det började men att den 02jan vaknade jag runt 13 efter att somnat någon gång runt 4-6 och stökade runt i lägenheten packade och hade mig då kvällen kom och jag skulle lägga mig för att ta bussen till stockholm dagen
Efter så var jag helt pigg kl 01 och då kände jag att det är ingen mening alls att lägga mig då jag ska ta en buss som går 7 på morgonen så eftersom jag va rädd att jag skulle försova mig så va jag vaken...kan ju lätt säga att den natten gick helvetes jävla seg kl 4 då vart det jobbigt då vart jag väldigt trött;)hahaha
tror jag ställde minst 10 alarm för att absolut inte somna;)haha sedan helt plötsligt vart kl 6 och det va dags att göra sig klar för att gå..

Längtat hela dagen hela veckan och 5 min innan jag skulle gå fick jag super ångest och det är min lilla jessis fel som va så söt när jag skulle gå;( vi hade legat i soffan gosat och det kändes jätte jobbigt lämna honom;(...

Passar på att säga tack till min älskade madelene Nyman för att du är så gullig att ställa upp och kollar till min bäbis och ger honom mat;)

satte mig iaf på bussen, känndes väldigt konstigt denna resa till stockholm vet ej om bra lr dåligt bara konstig:/ kan även säga att jag som inte brukar kunna somna på bussen däcka rejällt 2 gr iaf;) haha och snuvig som man var lär ju garanterat snarkat över hela bussen;)och jag som alltid brukar råka ut för något med alla mina bussar till och från norrland så hände det inget :O inget däck som höll på flyga av, ingen punka, inge problem med värme lr kyla TOTALT NADA!!! så förvånad men underbart glad (komma väl på hemvägen med älskling i hans bil)

Marita och casper kom och hämtade mig på centralen. sedan gick vi hem till marita och hon gjorde lite mat...lunch hehe;)
Sedan ringde lilla jennah och så kom hon och lill carro över en sväng satt fika och fick lite uppdateringar;) hade otroligt trevligt;)vart så underbart glad att ser dom hade lust att krama sönder bägge!!<3 
efter lite...hmm...ganska mkt surrande gick vi iväg handlade lite och sedan åkte dom två hem 

jag gick tebaka te marita som va gullig och pysslade om mig och gav mig en hel del häxblandningar som skulle göra mig frisk och jag är piggare idag;) så det funkade ganska bra:P och sedan la jag mig på soffan så fick hon ta hand om mina finnar som hon tycker är roligt och jag tycker är underbart skönt höll på somna tusen gr;) sedan gick jag hem såg på tv en sväng och pratade med min babe;)va inte vaken så länge kröp sedan ner i sängen;)va otroligt skönt;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0