Stockholmsresan 7/1-11

Dagen började med att jag inte mådde så toppen men det gick över och jennah kom förbi så vi gjorde oss i ordning för utgång och gick iväg te sibylla för att köpa mat och möta upp crue, vi 3 fortsatte hem te mig käkade mat och gjorde i ordning oss det sista.satt spelade nåt spel på jennahs mobil som va ganska roligt ;) sedan begav sig vi oss te tåget och möte upp jonas(han får heta så) på tåget. satt busade lite på tåget mot stan och jag måste säga det va underbart roligt att åka iväg med dom:P

vi skulle iväg på harrys och där träffade vi gurra och caroline jätte kul efter ett tag satt vi med dom och stojade som vi alltid gör :P jocke och hans bror kom åxå förbi och alla vi satt skojja och sjöng och hade oss. asså den kvällen va rätt normal ändå men det är nog en av dom bästa dagarna på grymt länge hade fantastiskt roligt och kunde släppa allt och bara vara ;) kommer komma ihåg den kvällen länge tack för att ni gav mig en kung helvetes jävla kväll<3 behövde den som fan!!

efter krogen åkte jocke,jonas,jennah,crue och jag hem med nattbussen:P självklart som alltid hitta jag en norrläning på bussen hem;) jättetrevlig tjej.

kom hem och stupade i säng^^ ville inte den dagen skulle ta slut men

Saknar er som fan och jag ska komma hälsa på mer ofta inte vänta 1.5 år innan :P
Tack<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0