Stress...

Idag är en riktig stress dag.. sitter pluggar en jävla massa. Projektarbetet skulle vare inlämnat för läsning och jag har helt glömt bort det så nu har jag panik över det och kände bara hur allt gick och helvete men ringde min kära mor :Poch då kändes allt bättre för det va inte så dåligt som jag hade räknat med att det skulle vara;)jag hade till å med skreve vissa saker riktigt bra;) då vart man lite mer pepp på att fortsätta nu iaf. kanske hinner lite idag då;)

Jag hade tänkt att hinna med : börja med so uppsattsen, göra klart den gammla so uppsattsen,damsuga,torka golven, hinna iväg på erikshjälpen..sedan hinner man ju alltid planera in random saker :P

Men denna sag började verkligen dåligt men den känns mycket bättre nu ;)

Kram Sara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0