Mer stockholm och mer jobb;)

Onsdagen 6
Vart en liten utgång på brassan med frugan,elin,träffade även macke,kristian och olle;)vart mycket karioke för deras del;)hade underbart roligt ;) 

Torsdagen 7 
vart det dags kliva på båten igen;) 
vart lite halv stressigt när jag väl fått schemat såg jag att jag började rätt tidigt och skulle hinna hämta kläderna,äta och sedan hade jag lite problem med hytten men det gick bra;)känndes rätt bra att komma in i cafet och se att jag jobbar med karl då kändes det bra;)efter jag slutat gick jag upp till ellen i stora baren för att kolla in läget för ev kommer jag börja jobba där uppe ;) och då fick jag en trevlig nyhet att min fina mari kliver på båten på fredag;)

fredagen 8 
Överaskade Mari kom in i cafet och hejade på alla och hejade på Mari och dte tog en lite stund innan hon reagerade på att det va jag;) och då vart det massa go kramar!underbart se henne;) vart så glad fick även jobba med henne under hela helgen;)Mari tog mig på lite olika runt turer så jag skulle lära mig båten bättre och även pressenterade lite nya människor. vart otroligt roligt att få gå runt med henne och även att vi kan få bättre kontakt nu ;) 
hade en underbar helg jobbade frukost uppe på buffen och sedan ner på cafet igen vilket va otroligt kul för jag gillar vårat team med Mari, jag,karl och viktor;)
På lördags lunchen gick jag och mari upp och solade på soldäck vilket va trevligt;) 
söndagen känndes ingen bra eftersom jag va tvungen lämna båten och mari;( fick även jobb tio dar så den 18-28 jobbar jag men lite synd att det är dom dagar mari är hemma;(men men har jag tur hinner jag få en kram;)

Måndagen 11
kom min syster dyster över hit och surrade lite med pappa och fikade
sedan rörde jag,casper och far oss mot norrland;)
sprang in hos madde packade om och tog med mig väskan och slängde in den hos min kusin jens och hämtade passet vilket jag kommer behöva.. sedan åkte vi vidare te mor och där släpptes jag av och satt umgicks med mor,pelle och grannen magnus över ett glas vin;)det var trevligt ;)
gick la mig runt 3

och gick upp runt 6 för att ta bussen kl 8 tebaka te stockholm ;)
hade rätt så trä smak i rumpan men men ;)



Orkar inte skriva mer uppdaterar sedan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0