jaha

Så där ja! dags skriva igen kanske haha ;)

Just nu har det vare grymt körigt med boende och jobb och allt:(
Bor hos finaste madelene jensen där jag verkligen känner mig hemma

va iväg på arbets intervjun på cinderella känndes bra iaf men dom har inte hört av sig än och börjar bli sjukt nervös över att jag inte får det ;( hade i övrigt en kung jävla helvetes helg med jennah,carro ,elin,tess träffade sjukt mycket gammla kompisar och mammor ;) helt underbart ville fan inte åka hem ;( men va ju tvungen

känner mig rätt trött på min sitvation och förhoppningvis får jag lägenheten snart.. och jobb;) då blir jag ännumera glad men tills dess säger jag bara

It Takes Skills To Get Through, Not Give Up And Still Bring A Big Smile!

http://www.youtube.com/watch?v=t7X9MQi7uOU 

denna gör mig sjukt jävla underbart glad ;) vete fan varför kan ha med att det på minner lite om ett ex dans hahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0