Det börjar sjunka in...

Va du verkligen tyvungen att ta en till i från mig!?! vad i helvete har jag gjort dig egentligen..?Du har gett mig en hel dels helvetes år räcker det inte nu...måste du ta alla människor som jag faktiskt älskar och bry mig om? ta mig istället! Nu börjar du göra mig grymt jävla förbannad...din fega jävel...kom upp och lev i mina skor och förlora allt du tagit i från mig.. jag har kämpat hela mitt liv men du har alltid varit mot mig..
jag hatar dig och jag längtar tills det är min tur för du vet inte vad helvetet är men jag lovar dig jag ska fan visa vad det är!



Hon kämpade men du sparka undan hennes fötter...hon ville förtsätta..hon försökte rätta till sitt liv..men det va tydligen inte tillräckligt för att du skulle ta henne ifrån oss!

Kommentarer
Postat av: Zyndria

Det är lät inge bra gumman! :(

2011-03-14 @ 18:36:58
URL: http://zyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0