Ont gör det!

Jävla skit dag!

Idag skulle jag haft en redovisning angående mitt projektarbete.
men när jag vaknade runt 13 insåg jag att kira har lyckast hä ner mobilen i golvet så batteriet åt ur inte konstigt jag inte vaknade då jag skulle och det känns jävla skit när jag la ner tid igår på göra klart allt:/ för somliga går det fan aldrig bra..

Bad en kompis fixa ägarbevis papper åt mig eftersom jag ska skriva över duzan på personen hon bor hos...
fy fan vad ont det gör i hjärtat.

Meduza är mitt allt och känns så jobbigt skriva på papperna men det är för hennes skull för jag har verkligen inte tid:(Snart officiellt att du inte är min längre...men inom mig kommer du alltid vara min nu och föralltid!
Men nu har man förlorat dom två personerna som jag ärlskade absolut mäst av allt i världen.

Tårarna bara rinner just nu och det för fantastiskt enormt jävla ont i hjärtat!



Ute på smitingen precis då jag hade fått hem lill fisen<3


Ny inflyttade i lägenheten:) <3

Min älskade ängel som ligger på min mage!
Jag saknar dig och tänker på dig varje dag!
Älskar dig mer än allt!
Du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta!
Förlåt älskling för att jag inte kunde hålla det jag lovade...men jag försökte iaf..
Kommer älska dig för all evighet!Du är mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0