ops

Oj oj helt glömt bort skiva här haft en hel del att göra men ;)

Kan ju börja med att säga att i torsdag natt badade Kira.....inte medvetet i toan;) hahaha stackars sötnöt skratta så tårarna spruta hon va så söt;)tyvär ingen bild på det så sätter in en gammal på sötnöten.

Phixie och Kira ;)

här om dagen låg vi kollade på tangled<3
så jävla cool han är !

fredagen bjöd på utgång med alexandra;)
hon kom hit och jag gjorde mig i ordning hade rätt trevligt här hemma gick sedan iväg på för fest och sedan vidare på krogen på vägen mötte vi malin och madelene å självklart lilla hobbe;)
jag och alexandra dansade loss ordentligt och även carola kom hit från sundsvall vilket va kul för man inte sett henne på ett tag:P


idag har jag och kira legat och sett burlesque helt underbar film;)

Jävla snygga karl jävel!!!<3<3<3<3<3<3<3mmmmuuuummmmsssss!!!<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

åh jag verkligen älskar den filmen :D

burlesque alltså ;)

2011-03-20 @ 23:12:28
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0