sov!!!

vad hände???.....jag som har så jävla problem sova helt plötsligt idag så sov jag te 13 inte hört klockan ringa. men va väl rätt sliten och trött är rätt slut och sliten idag med men sköööönt att jag fick sova.

Kira har sprungit runt som en dåre hela dagen rätt less på henne idag bara för jag är så trött och tror jag trampat på henne 20 hitills;)men hon va rätt söt i natt jag låg på mage och hon låg på min nacke;)Myyysss

Idag ska vi diska lite och sedan blir det plugg ska ev klipppa klorna på Kira åxå så hon lär sig att dom inte ska vara ute;)

Mina sömntabletter är helt sjuka man får ty myror i bennen...hur ska man kunna sova då? man blir sjukt frustrerad och sedan är man helt slut och mår jätte dåligt dagen efter...men måste äta hela för att få nya;(jävla skit...

Äntligen så har saker börjat hända nu har dom äntligen hör av sig från psykiatrin så den 23 ska jag dit..hoppas denna människa funkar och att jag känner att jag får ut något av det..

Sutte kollat lite jobb och lite lägenheter få se vart man tar vägen ;) 
förhoppningsvis blir jag ju kvar här men..  


Så här känner jag mig idag! hetare än het!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0