Tur på stan;)

Idag vaknade Kira kl 7 och kom på att det skulle vara skit roligt att busa som alldrig förr;)vilken jävla fart det va på henne:Phon sprang överallt fram och tebaka under täcket överallt...fel sätt väcka mig på :/ 
Va ju ingen ide ligga kvar så klev upp och vi busade en sväng och städade i ordning litt och busa om vart annat;) spela musik och dansa;)och sedan vart vi trötta så då la vi oss kollade på film en sväng. 

Kände att det var dags att gå på stan och göra lite ärenden. nu har älskade söt bäbisen fått ett nytt halsband utifall att hon skulle smita någon gång då det är folk här så har hon halsband och adresshängare;)
hon vart så söt så;)
köpte även en liten råtta åt henne att leka med:P sedan köpte jag ljus te mig själv och jag och madelene strosa runt på stan en sväng även hobbe va med på äventyr:P
jag och madelene gick hem till henne och gjorde lite mat och satt prata och kollade lite bilder.

och nu när jag kom hem va det någon som vart helt överlycklig;)sitter skriver här och har både datan och Kira i knät;)Kira har varit med och skrivigt te några på msn iaf;)nu blir det lite musik och plugg sedan ska vi nog ligga
mysa och se en film lr någe;)

 



Kiras nya halsband fast svart så klart;)


Sötnosen som gör livet mer värdefullt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0