Käring jävel!!

Ja asså denna dag började ju med att jag inte fick sova inatt låg och snurra och hade mig jävla less man blir.
ställde om klockan för en halv dag och somnade en stund och försov mig lite.
Sedan åkte jag te skolan slutet av dagen ville min mentor prata med mig ang ett projekt arbete vi nyss gjort som jag lagt ner sjukt mycket energi och inte sovigt för att få det klart (under tiden som vi haft tusen andra stora uppgifter från andra ämnen)jag var inte riktigt nöjd för jag vet jag kan bättre men..
Det är våran mentor och svenska läraren som betygsätter tillsammans.(kul då jag vet att sv läraren hatar mig)

lämnade in en uppgift till henne och fick göra om den 4gr då va det inte mycket kvar av MIN uppsatts utan allt var så som hon ville.

men för att återgå till projekarbetet. nu har då hon kollat på det och skrivigt lite saker jag bör ändra enligt henne.. jag har problem stava så långt är jag med och var fullt berädd på att hon skulle på peka det.
jag fick iaf häftet av min mentor och jag snabb kollade igenom det....
Hon har inte lämnat EN ÄNDA JÄVLA HELVETES KUK JÄVLA MENING IFRED!!!!!!!!!!!!!!
hon har något att på peka i alla meningar och massor av meningar som hon vill jag ska ta bort.
Skulle jag rätta allt efter som hon vill så är det precis som alla andra idiot uppsattser jag fått av henne dom är inte MINA längre.

Blir så sjukt jävla förbannad om du nu vill ha uppsattsen så som du skriver lr så som du tycker skriv då för helvete en egen jävla uppsatts!!!

Jag vart grymt jävla förbannad då jag såg att hon ratat hela min jävla uppsatts och imorgon kommer jag prata med rektorn för att jag tänker inte sitta ta detta någe mer!! snacka om förstöra hela min jävla dag. jag la ner grymt jävla mycket tid och satt och slet och hade mig och det tänker jag inte sitta göra om idiot käring helvete ska rata mina arbeten.

Roligast av allt är att jag ska få betyg av henne inte så säker på det blir godkänt.. 

Ringde min kära mor ganska på en gång..vet inte äns om hon han höra vem det va innan jag började skälla;) jag va så arg!och min mor vart nog sur för hon har sett mitt projekarbete hon har varit en hjälpande hand jag har ringt henne och frågat låter detta bra,fattar du under hela detta arbete.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh fan vad tråkigt hörru :( har du dyselexi eller hur det stavas? :/

2011-03-02 @ 19:45:24
URL: http://mikkanhellman.blogg.se/
Postat av: sara

tack stumpan;)jaa jag har ju det

2011-03-02 @ 21:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0