dag

Lördag: vaknade rätt tidigt och föjlde med andre till kramfors för att träffa familjen och lämna min systers födelsedag present som va lite försenad eftersom hon fyllde år 18 februari;) sedan åkte jag med mina syskon över till tant ullis fikade och surrade en massa skönt att träffa henne igen;)så länge sedan saknar tanten:P
efter ett tag åkte vi hem till mamma igen och satt umgicks lite till hockey som vanligt;)
Andre kom hämtade mig och vi åkte hem skönt prata med han i bilen åxå;)

sedan va det dag att laddda lite för krogen men dom planerna gick åt helvete....men precis då jag tage av mig dagens smink hörde emelie av sig så jag gick ut men tappade bort dom så jag umgick med lilla tomas istället sjukt kul se honom igen va så länge sedan det åka tycker det känns jätte tråkigt att han åker te norge men för han är det en bra möjlighet;) träffade lite andra härliga människor som kalle(hobbe) och nille.

gick hem och gjorde mig klar för att sova la mig små såg på tv kollade väl mest på söta kira som låg på bröstkorgen mig och snarka så sött;)

söndagen har jag inte gjort så mycket..sutte hemma på kvällen och kollat tv och busat med kira.

Även suttit tänkte en hel del och jag saknar min bror så grymt jävla enormt! han är så världsbäst älskar honom av hela mitt hjärta<3



Vackraste ängeln på denna jord<3miss you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0