Död åt studenten

Som vanligt började allt skit bra hitta finaste kläningen ever då jag skulle beställa den va den borta...sedan får jag reda på att jennah star studenten samma dag och tid som jag...sedan små kollar jag på kläningar och JAAA! dom försvann åxå...skrev häromdagen te några angående min student firande och vad händer ju Min lille bror och storebror/sandra,denise, marita kan ej komma och väntar på flera som INTE kan. glad att alex ev andre, linda och Min ullis kommer iaf och några släktingar men just nu känns det som att jag kommer sitta där själv på kvällen och pimpla vin för mig själv....

Fick världen utskällning av min far för att jag började gråta(allt rann över) över att mina bröder ej kan komma.
och nu av mor great! mitt fel allt tack vakna upp själva!

Okej studenten är stort för alla men tänkt dig då att du fuckat ur allt i ditt liv, bara misslycka rakt igenom till att du kämpat i 5 år för att ta den dära jävla studenten och känna att hey i made it! och just nu känns det som att jag skiter i detta skiter i ta någon jävla student. bara tagit skit idag och nästa jävel som öppnar käften kommer jag seriöst döda och döda en gång till ! längesedan jag va förbannad men nu är måtte rågat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0