Mys kväll

Idag var alex och sophie hemma och vi satt kollade på hockey och inväntade andre
Hade riktigt trevligt även fast hockeyn sög och man kände hur pinsamhet känslan kom över en...6-1 det är rena rama skämtet, jävla slarv helevete !

Efter hockeyn gick sophie stumpan och la sig;) Vi vuxna satt och kollade lite klipp och drog hem fast 5 och såg den på dålig kvalite tillsammans vilket va nice ;)
Nu har dom gått lagt sig och jag sitter här och skriver och har ångest över att somna eftersom natten mardrömmar var inte roliga lr dom senaste dagarana...börjar blir sjukt less på denna medicin om den inte kan börja funka snart;( Glömt tage sömntablett men tog den just nu får se om jag får sova och hur sjukt trött jag är imorn om inte lr om jag får sova blir alltid trött dagen efter då jag tage medicinen;(

alex spelade en låt idag som jag inte har lyssnat på sedan jag försökte komma över en misster...
så fick en konstig känsla när jag hörde den det är en av dom få låtar jag faktiskt kan börja gråta till...

Aja nu ligger man ute i soffan och ska snart upp te plugget så nu blir det till att försöka lägga sig och hoppas på sömn och att mardrömmarna inte kommer....

Adele – Someone Like You


I hate to turn up out of the blue
Uninvited
But I couldn't stay away
I couldn't fight it
I'd hoped you'd see my face
And that you'd be reminded
That for me
It isn't over

Never mind I'll find
Someone like you
I wish nothing but the best for you
Too.. Don't forget me
I beg
I remember you say
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0