packning och flytt

Rätt less på att denna blogg ska hänga sig så mycket sätter in lite bilder nu fråg flytt veckan eftersom alla försvann lägger jag bara in några och lägger in flera när jag känner att jag får någon mativation

Va en rätt lugn vecka te en början men sedan var mitt liv lika ovillkorligt panik som alltid

Eftersom jag hatar mig lägenhet så mycket så orkar jag inte göra någe hemma men känns skönt bli av med den men saknar den iaf;)Eftersom det är min första Egna lägenhet.

Kan även tilllägga att jag va helt hög på powerking för att orka med skolan,pluggat,packa,mat,målning,städning

Vart väldigt stökigt rätt fort eftersom jag vill ha saker i ordning
alltså vardagsrumms grejer på samma ställe och gardiner och sådant;)


Matsalsrummet vart rätt stökigt eftersom jag skulle spackla och måla två väggar i detta rum;)


sovrummets stök;) Första lådan jag började med var badrummet;)



Började i badrummet;)







 Lagt ut papp på golvet så man kan börja spackla ;)


Stöket i köket;)Som vanligt hamnade allskit i köket;)


Här är det nymålat;)


Även här ny målat;) vart ju rätt fint ändå;)


mina arbetskor haha ;) Tur det bara va hemma annasr hade det inte vare så bra skor att ha hehe;)


Lite mera målning;)


Andre kom över hjälpte mig med hyllorna och lite små stuff;)


Här har sängen monteras ihop och hyllorna bort tagna;)


Ska jo sova sista natten så madrassen är kvar;)


Börjar som hända lite ;)saker börjas bli ner packat

Lite längre på väg;) hehe kändes skönt:P

Börjars i köket lite ;)


Börjar bli tomt i skåpen;)


Liten hörna som skulle med upp


packat iordning litt


Sista natten i lägenheten sov jag i ett annat hörn än vanligt va riktigt mysigt;)


Mycket mysigt velat ha sängen här men går inte med stommen och allt;(


tomt!


mest bara städ grejer kvar;)




Jag sista natten i lägenheten;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0