Funderingar

Börjar fundera på vad jag ska göra av mitt liv..
har sjukt mycket jag vill göra som jag inte hunnit med än.

Vill åka utomland jobba.börjar fundera om jag ska åka iväg som valantär
men det känns lite halv halv eftersom jag ev blir borta i 3månader - 1 år
men det vore sjukt kul!;)

Är rätt så sjukt less på lilla härnta..älskar denna stad absolut men finns ju inget i den.
inge bra jobb, less på vissa folk och att det aldrig finns nya människor hehe
finns dom som det skulle kännas skit lämna med absolut!

Inte så kul med allt vare sig lägenheten och sedan vart fan ska jag hä alla grejer..
det är mycket grjer som känns jobbigt men oh andra sidan är jag så pass less så varför inte röra mig vidare ?

jag har som en del att fundera på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0