måndag

Var iväg på utbildningen idag gick väl bra mycket info hoppas man lär sig snart men va ju en del:P
imorgon blir det mer säljar teknik får se hur det går men det är väl lite mer min typ..jag kan ju liksom surra:P
hoppas jag får veta vad det är för lön åxå kan ju vara bra veta det. känns sjukt jävla tråkigt att jag inte kommer kunna ha båten;( jag trivs där och med kollegor och skönt komma iväg..lite less på härnta kanske snart dags röra sig vidare någonstans men körkortet först sedan får vi se vart man hamnar:P

vann dom fina skona på tradera jag ville ha;) dom vart lite dyra men ville verkligen ha dom så!
investering;) man får se det så ;)

tur att man bor själv;)hade man haft en sambo nu hade han bleve galen går runt och rabblar det jag lärt mig idag så nåt kanske fastnar..

spela lite musik nu och försöka bli trött...

Funderar på färga håret rött igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0