onsdag:P

Vaknade idag på helt fel humör så tog på mig träningskläderna och drog ut en sväng, gick hyffsat bra och kände mig lite gladare efteråt. vart en lång varmdusch innan läkaren;)
hade en väldigt trevlig läkare;)låg på "sängen" medans hon höll på fixa alla grejer började ju fundera om hon skulle operera mig lr inte..tusen olika verktyg. fick den där jävla sprutan och det tog ett tag innan den verkade och det tog sjukt lång tid för henne att få ut staven..den ville liksom inte! 

 


Hållt på städa lite och tvättade äntligen mina bäddmadrasser tvättade och sängen är nybäddad;)
ska bli så sjukt jävla skönt att lägga sig i den ;)snart packning

imorn blir det båten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0