tisdag kväll

Efter utbildningen så gick jag hem och surrade me farsan på vägen
känns inte så bra detta och tror inte det blir som jag vill ;(

Större ångest än jag haft på länge och jag kände verkligen att detta stämmer inte alls. blir att ringa te båda och verkligen vissa vart skåpet ska stå ...
jag ska alltid behöva bli arg för att folk ska fatta. asså snälla söta människor jag är helt fel person att leka med för nog fan biter jag tebaka. jag väntar ut dig till att kliver snett och sedan ser jag till att du ramlar ordentligt.. 
och nog fan får du skylla dig själv!!

Nog har hon varit på skit humör större delen av kvällen sjukt jävla less.

snygga ibland ända bra med idag...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0